veckans...

...Film
never back down
jag har sett den några gånger och jag älskar den verkligen! sen är det du 2 skit snygga killar med oxå ;)
 


...Låt
rebelution-feeling alright

fick höra den av carro och nu är jag fast! riktigt skön låt :)

...Bild


HAHAHA , Den här bilden är as gammal , den är nog från 2007 tror jag. skrattar lika mycket varje gång jag ser den. Det är jag och min kompis emilia på bilden, vi var råpackade och skulle cykla hem. slutade inte vackert. jag skulle skjusa henne på pakethållaren och så när vi var i en nerförbacken så fick jag vell för mej att jag jag skulle kolla bak och då körde jag på trottoarkanten så vi flög flera meter fram typ. slutade med att jag kom hem med båda min knän helt uppskrapade och det såg ut som två blodiga köttklumpar. Saknar desutom emilia väldigt mycket :/ , har inte träffat/umgåtts med henne på jätte länge. hon har en lite bebis nu som heter elias :) ursöt ! 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0