bråk & akuten

nu är det verkligen dags och skärpa sej med en här taskiga uppdateringen. lovar !

gårdagen var iaf kul , fast det slutade inte bra alls. bitchfight som slutade med att polisen nästan kom, dom kom aldrig upp i lägenheten alltså. annars var kvällen helt okej :)

däremot blev inte morgonen nå roligen heller, vaknade av att min låsaspappa ringde och kommer inte riktigt ihåg vad han så för jag tror att jag fortfarande sov lite halvt. sen somnade jag om ringde pappa när jag vaknade och så säger han att mamma ska till akuten i v-ås. Jag får panik och är hemma 10 minuter efter jag pratade men han i telefon. när jag kommer hem börjar jag verkligen storböla när jag ser hur mamma ser ut.

utanför vår port är det en brant nerförsbacke som man måste gå ner för om man ska till min port så igår hadde mamma sprungit lite för snabbt ner för backen och inte kunnat stanna itid , så hon flög in i vår grannes altan , och resultatet blev bruten handled , fläskläpp, uppsvullet blåöga , bula i pannan, skrapsår i ansiktet och knäna.
ursh :( stackars mamma! :(<3
1 kommentarer
Postat av: Anonym

hej adina!

det är nog bäst för dig att du tar bort videon på nikke. du kan för det första bli polisanmäld och då blir det inte alls roligt för dig. för det andra sköter han nog det på egen hand och det är inte heller kul. så lika bra att du tar bort den.

2009-05-03 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0