dagen efter

ursh vad jag hatar och må dåligt dagen efter, har sovit nästan hela dagen.

vi började festa lite hemma hos josse sen tänkte vi dra ner på stan där allt folk brukar träffas på våryran , men precis när vi skulle gå ner började det spö regna. så vi åkte hem till josses kompis och chillade lite. sen vid 2 tiden åkte vi hem till Johnny , en annan kompis till josse. vi gick lite och la oss fören 7-8 tiden. sen vaknade jag vid 10 och gick hem och sov i min älsklade säng. har haft as ont i magen idag men har tagit magkatarr tabletter nu så det känns bättre. kul kväll/natt var det iaf :) förutom att josse blev så full och däckade xD. gumman då.

idag ska jag nog bara vara hemma ochta det lite lugnt , om det inte dyker upp nått roligt som händer , vilket inte är så troligt..

billder kommer upp strax ;D


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0