katastrof i lördags

today
har precis haft italienska och nu har vi lunch. köptte mej en macka på hemköp ist för att gå till käket, det var inte så god mat idag så sätter mej och pluggar lite ist medans alla är på lunch.

lördags
tänkte berätta lite kort om den hemska lördagen
. Jag lollo nadja & elin åkte med jonte till lindesberg på crusing. Det var as kul i början men på slutet blev det bara en stor katastrof !

vi åkte runt lite med jonte och så sen träffade vi på ett par killar och vi åkte runt med i en stor gul skåpbil och vi fick en massa akohol av dom så vi alla blev riktigt fulla , eller jag var nog värst... sen blev det lite småtjafs mellan lollo och vi andra så lollo & jonte åkte iväg och vi blev kvar. sen va vi med ett par andra killar och efter de har jag minnesluckor så det bara skriker om det.

morgonen därefter vaknade jag upp i nyköping 30 mil hemmifrån, och kommer inte ihåg hur fan jag kom dit. fick panik och tog mina sker och vandrade ut på stan. ringde nadja & elin som tur va och var i nyköping fast typ 2 mil ifrån. jag var i stan och dom var på landet. även dom hade panik. Jag gick och satt mej vid busstation och väntade på att nadja och elin skulle komma in istan och efter många samtal med mamma och pappa kom pappa och hämtade oss.

under hela söndagen och måndagen mådde jag skit , hade ont i lederna och var så svag tt jag inte ens fick upp korken på saftflaskan. och jag hade jag ramlat på ett tågräls och fick de där stålsaken mitt på revbena så har varit lite öm där. och som ni kan se i nägra inlägg ner har jag skrapat upp benet och har blämärken över hela kroppen.

det var min lördag , förhoppningsvis blir denna helg MYCKET bättre!


Elin & Jag
ni ser ju själva hur borta jag ser ut ? förövrigt kommer jag inte ihåg att denna bild har tagits.
3 kommentarer
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Gud vilken himla söt blogg du har! :)

Hur mår du? :D♥

2009-05-13 @ 12:30:03
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: Evelina

söta tjejer :D

2009-05-13 @ 19:23:23
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Elin

Fuck, när jag ser de där bilderna så vill jag inte ha svart hår längre :o

SER UT SOM ETT SPÖKE FFS ! ;O

<3333

2009-05-15 @ 12:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0