seg dag

valborg
vaknade av att jag hade super ont i mage , och har bara suttit framför tvn nu , är så grymt seg idag. gårdagen var vell sådär , vi var i fagersta och festade så jag hade inte så hög förhoppningar ändå. först drog jag josse & carro till eskiln och träffade på joel som typ puttade oss ända till rampen där alla andra var. drack lite , blev tråkigt så vi drog med anna och hennes kompis upp till nån . sen var vi där ett tag och sen drog vi och mötte hampe och mj. sen blev det hem gång för min del. självklart dog min kamera så det blev inte nå mycket kort alls . 

idag ska jag va med josse carro och hampe , sen vet jag inte ifall det blir nå mer folk.


en bild från igår
 
kommer mer sen från carros kamera
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0