svar på frågorna



hur lång e du?

170 cm :)

Hur många läsare ha du? :) 
mellan 150-300. ibland mer , ibland mindre.

Bästa smink tips? :)
ska göra ett inlägg imorgon om hur jag sminkar mej & fixar håret så kika in då:)

 VARFÖR FÖRSOVER DU DIG ALLTID?
Haha , jag är verkligen ingen morgonmänniska så det tar ett bra tag innan jag vaknar av min väckarklocka, brukar ställa dej typ 3 ggr men vaknar ändå inte:P

Vad är det dumaste du gjort?
det finns mycker dumt jag har gjort , men det allra dummaste jag gjort är nog att börja röka. är det nånting jag skulle ända på här i livet är det att jag aldrig skulle börja röka.

varför är bellablogg BÄST i en prupp? hahahhaha
bellis , var är en prupp? xD bellablogg är bäst för att hon är en superbra förebild och en otrolig glädespridare ! :D


Vad skulle du ha gjort om du fick tag på Alla kända bloggarnas lösenord och Epost , dvs. Blondinbella Kenzas Dessies osv.. :)?

blondinbella : helt ärligt skulle jag inte ens vilja ha hennes lösen och de. tycker hennes blogg har blivit totalt oinressant och tråkig sen hon blev riktigt känd. Men skulle jag göra nått så skulle jag nog skriva att hon vart och shoppat loss på röda korset , bara för att hon tror att hon är så jävla överklass.
Kenza : skulle göra om hennes design , OTROLIGT TRÅKIG! hon som är så känd & rik borde vell ha råd att köpa sej en snygg design?
Dessie: göra henne en tjänst och ta bort alla  pinsamma bilder & videos. Och sen bara för att, skulle jag skriva " jag vet att ni inte tycker om mej & jag hatar mej själv".
och självklart skulle jag länka mej själv på allas bloggar ;) !

Vilken är den bästa låten genom tiderna enligt dej? :)

ojojoj... det var en svår fråga , jag har välligt många favoriter. några av dom är whitney houston-my love is your love , gavin degraw - more than anyone & dom lite nyare kate perry-i kissed a girl , lady gaga - just dance ,akon - dangerous.


snyggt hår du har!
Har du hårförlängning? och hur fixar du ditt hår?=)

Tack så mycket :) Ja jag har hårförlängning, ivanliga fall har jag ganska kort . Sönder blonderat med andra ord ;) Tänkte göra ett inlägg imorgon om hur jag fixar mitt hår :) så kika in då :)

vilket land är du ifrån?

Svergie :)


Om du fick vara en kille för en dag, hur hade din dag då sett ut?

haha , tror nog jag skulle göra som dom flesta tjejerna skulle svara. Ha sex, köra en handtralla och umgås med killkompisarna , vore kul och se hur dom beter sej utan tjejer omkring. 

vilken blogg tycker du är bäst, dessies eller paows? :)

Jag tycker dessies blogg är bäst , men tycker bättre om paow som person. Hon är mer mogen och är ärlig i bloggen , vilket dessie INTE är.


vart är det viktigast att en kille är snygg tycker du?
 
ansiktet. & måste jag välja en speciell del så är det hyn.

 är du oskuld?
nej

vad är ditt drömjobb?
stylist :)

Vad skall du göra i sommar?

Har faktiskt inte så mycket planerat än , kryssning blir det iaf :) sen kanske det blir peace & love. det händer mest på hösten för min del :) formodligen 2 utomlandsresor :)

vad tycker du är det roligaste med att blogga?:)
Att få skriva av sej & läsa alla gulliga kommentarer jag får :)

2 kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

SV: tacktack!

2009-05-07 @ 22:12:36
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: Classe

.

2009-05-09 @ 04:13:26
URL: http://kinzakenzas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0