svårt att öppna mej för folk

blev ingen skola för mej idag , ist åker jag hem till Fagersta...

andledning har jag inte lust att ta upp här , inte vid tillfället iaf. Kan bara säg att jag inte mått speciellt bra på senaste tiden. Vill tacka min underbar mamma som alltid ställer upp för mej , och förstår mej på de sättet som ingen annan gör. Dom enda  som verkligen förstår mej är Mamma, carro & josse, dom känner mej bäst . Jag är ofta en glad tjej som inte säger till om jag mår dåligt , utan jag går runt och bär på det tills det brister , vilket de gjort nu. Orkar inte gå runt och låsas att jag mår bra när jag egentligen inte gör det.

Jag har jätte lätt att börja prata md nytt folk och lära känna nya människor , men samtidigt har jag otroligt svårt att öppna mej och släppa in folk. Jag har många kompisar som jag bara pratar med och säger hej till är jag ser dom, men inte alls många kompisar som verkligen är mina kompisar som jag berättar allt för och öppnar mej för. Jga har ungefär 4 kompisar som jag kan lita på men endast 1 som jag kan lita på till 100% ,  och det är carro. Och det för att jag vet att hon aldrig skulle snacka vidare nånting jag sakt till henne i förtroende, även om vi skulle vara jätte osams så skulle hon aldrig göra så.Och det älskar jag henne för.

josse & carro , ni betyder otroligt mycket för mej. Tack för att ni finns i mitt liv!<3


 enligt mej finns det inte bättre kompisar. Dom är äkta vänner och kommer alltid att vara dom två kompisarna som betyder mest för mej. Jag skulle ge upp det mesta för dom här tjejerna.<3

2 kommentarer
Postat av: mändi

i see, jobbigt! Ryck bara tag i oss när du känner för de för vi lyssnar gärna på dig adina, om du låter oss ta del av de. hoppas du blir att må bättre gumman

2009-05-06 @ 10:20:09
URL: http://sveedin.blogg.se/
Postat av: J&C

adina , vi ställer ALLTID upp för dig, vad som än händer ska du veta! vi älskar dig otroligt mycket gumman och vi ska alltid hålla ihop vad som än händer! och om du vill prata så vet DU att VI finns här för att lyssna .. hoppas du kommer hit o sover med oss ikväll så kan vi prata om allt möjlgt o skratta som vi alltid brukar :) Pussvi älskar dig hjärtat! <3

2009-05-06 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0