svaren på frågestunden !





snygg design du har! har du gjort den själv?
Tack ! nej jag tog grunden från http://tescho.se/ och sen har jag ändrat lite själv.

hur känner du bellablogg?
Hon går i min klass , så vi lärde känna varann genom skolan.

vad har dina videobloggar tagit vägen?:P
dom dyker upp lite då och då , jag är inte speciellt bra på att v-blogga eftersom jag bara börjar skratta , har en hel den fula videos där jag förökt låta seriös men sen börjat skratta på slutet. De e inte ofta jag får till det så att säga :P

vilken stil tycker du är snyggast/fulast?(alltså kläder)
snyggast - vet inte riktigt hur jag ska förklara , men typ en blandning av lite rockigt och "modernt".
en bild beskriver mer än 1000 ord , så då slänger vi upp en bild !

fulast - kort och gott, PUNKARE! inte snyggt ..

euww ?

Kan du inte göra en video där du visar hur du fixar ditt hår och sminkar dej? :D
jodå , det kan jag nog göra :)

vilka är dina favoritbloggar?
först och främst mina vänners bloggar , bellablogg.se , brattsell.blogg.se , loouisejansson.blogg.se, ja listan kan göras lång! Sen läses jag , som alla andra kissies, paow, dessies och amirs bloggar.


okej nu får det vara nog , måste börja fixa mej nu , ska strax i väg med jonte och carro ! toodles

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0