Hiss/diss




vem älskar inte fredagar? fredag = fest!
ser verkligen framimot denna fredag , vilket är imorgon ! då dra jag och tjejerna till Avesta och röjjer !


En sak som jag tycker är kul med bloggar är att man kan hålla koll på vad en vänner gör om dagarna, tex i sommras träffade jag inte mina klasskompisar under hela sommarlovet men jag höll endå koll på vad dom gjorde och hur dom hade det. Då känns det inte som att man varit ifrån varann så länge som man egentligen har.





Visst är det skittråktigt när man kommer in på en bligg som har 20 mil långa texter och inte en enda bild? Jag tycker man borde ha minst en bild i varje inlägg, det blir betydligt mycket roligare att läsa då !

 
Nu ska jag inte dra all över en kam , men jag tycker att de flesta storbloggarna gått över gränsen , speciellt kissie. ja gillade henne ett tag men hon har bara blivit värre och värre. Jag tycker det är dax för en vändning nu och dissa alla dessa kaxiga blondiner och ta upp dom snälla och ärliga tjejerna/killarna på toppen!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0