Nu blir mamma galen

Har precis beställt löshår nu, det var knapps så att jag vågade eftersom jag vet hur sur mamma kommer blir. Beställde ju massvis med kläder förra veckan så jag hoppas dom kommer imorgon!
tror att jag har shoppat för ca. 5.000 den här månaden , inte bra. Men om man ska se det positiva så kommer jag ju inte behöva shoppa på ett bra tag nu. Ska fiska lite jobb sen också så jag kan få in lite cash. 
 

om det inte kommer tills på fredag åker jag upp till sthlm och spryper dom på tajmahal ! skämt osido.
nu ska jag ringa min baby lollo och sen blir det natti natti för min del. sov gott alla söta läsare !

1 kommentarer
Postat av: Anonym

var har du beställt håret ifrån ?:))

2009-11-18 @ 15:41:47
URL: http://saraalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0