nu kommer bokmalen fram!

För första gången på 2 veckor ska jag öppna min bok slaven som jag har i uppgift att läsa och sedan skriva om. jag har läst till sida 34 och det är en otroligt tråkig bok. Jag tyckte den lät väldigt intressant först men den suger verkligen.

btw, är snuskigt nöjd med mitt hår , känner mej som et helt ny människa. Jag tröttnar jätte lätt på hårfärger och frisyrer så vi får vell se hur länge jag lyckas ha kvar det här.

Mina planer för imorgon är att umgås men min sötnos lollo efter att hon slutat skolan :) ska bli riktigt kul att va med henne ensam , för det händer inte ofta nu för tiden. Hon har föresten också färgat håret , rödbrunt. Imorgon ska vi ta massa kort så då får ni se ännu mer av våra redheads ! :P
 

like it !

2 kommentarer
Postat av: jessica

Fan va snygg du blev i håret hjärtat :) in med ännu mer bilder på frillan. puss

2009-11-09 @ 22:44:47
URL: http://brattsell.blogg.se/
Postat av: denice

vad fin du blev! du passade jätte bra i den färgen.

2009-11-10 @ 02:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0