chill kväll

kvällen började med att jag skulle till julia och festa. Men sen när jag var på väg mötte jag upp dom ist och vi gick ner mot floravägen på fest. fast när vi kom dit var jag inte lika pepp på att dricka längre så ja gick hem. Och nu har jag pratat lite med jonte emelie och ewe och dom har fått mej på lite mer party humör så jag ska strax gå ut och åka runt med dom i bilden och "fest" lite , sen blir det nog en snabb tripp hem till julia och kolla vad det är för folk där.

träffade malin & jenny föresten , jag var med dom JÄMT förut ! gullungar. Och malin , om du läser det här så är du otroligt vacker och det var riktigt kul att träffa dej !

nej nu ska jag fixa och trixa lite här innan jag ska dra !

2 kommentarer
Postat av: Elise

Søt blogg, hilsen jente fra Norge :-)

2009-10-24 @ 11:36:53
URL: http://www.elbi.blogg.no
Postat av: bajslina

FYFAN VA KUL ATT DU FICK LÄGENHETEN!!!!!!!!!!!!!!! de kommer bli super ju :D:D:D:D:D:D::D:D:D

2009-10-24 @ 12:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0