hemma efter en fullspäckad dag !

har haft jätte trevlig idag faktiskt :) började kanske inte jätte bra men slutade suverät ! :)

sov ju hos mändi baby inatt så vaknade upp där och vi fick skynda oss lite för att vi råkade försova oss. desutom missade vi bussen med en sek. lite irriterande men som tur går ju bussarna var 10:onde minut.

Sen när vi kom till skolan började vi med att planera våran affärside till UF , vi ska hålla på med det nu i 3 veckor. och för er som inte vet vad UF står för är det Ung företagande. vi ska alltså komma på en vara eller tjänst som vi sen ska sälja. jag och jessica tänkte sälja oss själva först men det var imot relerna :P haha skämt osido.

efter skolan åkte jag och jessica hem till henne och jag fick träffa hennes mamma och hennes underbart söta hund för första gången, trevlans :) sen drog vi till kupolen och käkade och senare mötte vi lina på waynes och tog en fika :)

och nu sitter jag här i min ensamhet igen :( , men känns inte s tråkigt eftersom att imorogn drar jag till börlänge och övernattar hos mändi igen :) trivs som fan där faktiskt !


bilder från fredags , måste bara säga att jag har världens bästa vänner !

3 kommentarer
Postat av: mändi

baby,du är välkommen hit precis när du vill! de vet du. just holla at me if u feel alone.

2009-10-05 @ 22:04:01
URL: http://sveedin.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis! Du är en av de 10 finalisterna i min Månadens blogg-tävling :-) Det du behöver göra nu är att samla på dig så många röster som möjligt! Ju fler du tipsar om tävlingen ju fler röster får du. Lycka till!

2009-10-05 @ 22:27:29
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com
Postat av: bajslina

glad jag blir :) men hörru bättre uppdatering!!!!!

2009-10-06 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0