problem problem och ännu mer problem.

ja ska snart ta mej i kragen och börja storstäda så jag kan hitta mina nycklar nångång. sitter just nu och kollar på ensam mamma sökes , den här dagen kommer nog bara bestå av film och serier. är så deppig så orkar inget annat. de ända jag vill nu är att hitta mina nycklar, jag skulle hoppa av glädje då. 

nej nu får det vara nog om mina nycklar ! åh vad irriterande , nu kom jag på en till sak. jessica har mitt kontokort så nu kommer jag svälta också... FINT! livet är allt underbart!  


jag skulle göra vad som hellst för att ha den där tallriken framför mej just nu! iförsig kan jag alltid gå ut och leta i buskarna efter russinburken som jag slängde ut igår...det låt vell mysigt. nej seriös jag svälter nu.

1 kommentarer
Postat av: Julia

Det ser riktigt gott ut! Fin blogg btw :)

2009-10-12 @ 10:23:48
URL: http://juliaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0