gårdagen

det visade sej att vi hade en extra sladd hemma så nu är datorn igång igen :)

gårdagen var helt okej faktiskt :) lite tråkigt bara att carro drog till smedjebacken och hanna gick hem. så det var bara jag sofie josse nadja och lollo. sen var nadjas bror och hans kompisar där också. gick inte och la mej fören 7 typ så jag var skapligt bakis imorse. gick hem vid typ 10 och somnade på en gång. sen vaknade jag inte fören 5-6 på eftermiddan.

mammas kompisar från örebro är här nu ich vi har käkat lite god mat och suttit på ballkongen och tjålat. det blir en hemma kväll för mej idag , känner mej helt slut i kroppen och har knappt någon hörsel kvar. ena öran känns det som att jag är helt döv. ska lägga mej och ha dropp i örat nu ett tag så får vi hoppas stt det blir bättre.

eftersom att internet har krånglat så mycket nu har jag inte haft tid att svar på frågorna från frågestunden men jag ska ta tag i det imorgon när jag vaknar, så har ni nått ni vill fråga så är länken till inlägget här - http://adiinaaa.blogg.se/2009/september/fragestund.html 


bilder från igår kommer upp snart :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0