har styling nu

hallå alla sötnosar !
mitt internet har inte funkat alls dom senaste 3 dagarna ! varken hemma eller i skolan. just nu sitter jag på mändis dator eftersom att jag och jessica är klar med våran outfit. idag ska jag hem till kära fagersta ! så då blir uppdateringen betydligt bättre. Jag ska försöka fixa så att internet funka till nästa vecka för så här kan jag ju inte ha det !

 sofie fyllde ju 19 i måndags så ett stort grattis till henne ! vi ska fira henne idag med tjejmiddag och senare blir det fest !

jag uppdaterar så fort jag är back in fagersta !

bilder från nyss :P


här är min och jessicas outfit :)

och baksidan

den gröna tröjan var ett förkläde som vi fick som bas klänning, sen fick vi klippa och sy om den och det har är då resulltatet :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0