kryck-pär , yes that´s me !

har varit och käkat tacos med pappa och brorsorna , och mina kryckor var också md på ett hörn. hatar kryckor , har endast haft dom i en timme och hatar dom redan! blir läkar tid på måndag igen eftersom foten bara har blivit värre , har lust att lägga in en bild på hur det ser ut men ni skulle bara spy och dröma mardrömmar.

är hemma själv just nu , alla andra i familjen är ute och har kul medans jag sitter här hemme och ruttnar till döds.
en kompis sa till mej idag - "tänk positivt , du behöver inte gå". nej exakt , istället haltar jag fram som är 10 ggr jobbigare och 2 ggr långsammare. och får sitta hemma dag in och dag ut. news flash , det finns inget positivt med de här.

blir det inte bättre snart köper jag en permobil och kör street race men kärringarna och gubbarna på stan! de skulle vara kul :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0