svar på frågestunden

vilka bloggar följer du?
kissies, paows, dessies, amirs och mina vänners bloggar.

vad använder du för smink?
ska göra en video eller ett inlägg om det nu i veckan :)

fick du fler läsare när du var med i kissies new bff?
ja de fick jag.

vad är det pinsammaste du varit med om?

hur många har du haft sex med?
inget jag tänker sitta och skriva ut offentligt , men mer än 2 och mindre än 8.
 
vilken av topp bloggarna gillar du mest/minst?
beror på hur du menar, menar du vems blogg jag gillar mest/minst så tycker jag mest om kissies blogg och minst står mellan blondinbella och kenza för tycker båda deras bloggar har blivit mycket tråkigare än förr. och menar du vilken person jag gillar mest/minst är det kenza mest och dessie minst.
det här kanske inte är någon fråga:D men jag tycker att du ska göra fler videoinlägg!:)
jag har faktiskt försökt göra de lite oftare men jag förstör oftast videon islutet då jag börjar asgarva för att jag känner mej så patetisk för att jag pratar med mej själv. men jag ska försöka så gott jag kan att bli bättre på dedär :)

vad är det bästa/sämsta minnet du har?
bästa är nog den dagen jag träffade carro josse och lollo för första gången för snart 10 årsen. det är mina 3 allra bästa vänner och har varit det under alla år. smsta minnet är när jag såg min farbror "dö". det är bland det hemskaste jag varit med om.

Vilket plagg är ditt favoritplagg i garderoben just nu? :)
oj , svår fråga :P eftersom jag varit iväg och shoppat massa hit och dit nu senaste tiden så har jag ganska mycket favvo plagg, men några exempel är min nya skinnjacka , en blå oversize bolero , svarta jeans tights och en orange/rosa tunika/topp:)

trivs du i falun och din skola?
ja absolut ! jag har världens underbaraste klass kamrater! och trivs i skolan betydligt bättre de här året än förra , eftersom att vi har börjat med styling nu och det är ju de jag vill hålla på med. Fast är det någonting jag inte trivs med är den min lägenhet. fast som tur är ska jag flytta innan det här året är slut :)

vad har du för läppstit på dig på inläggett efter det här?:) färg märke och vart hra du köpt det? :D
märket är isadora , och jag köpte de på H&M :) fast det är lite mörkare än vad jag vill ha så ja brukar dutta på lite fondation efter så det blir lite mer ljus rosa:)

kan inte du göra en video när du sminkar dig och fixar ditt hår? :)
jo ska fixa det någon dag :) ska göra en "to do list" till bloggen sen och då ska jag se till att de står med på listan :)

vilken skola och linje går du på?=)
YAfri i falun med inriktning mode/styling :)

tycker du att du ser bra ut?
nä , skulle jag nog inte påstå. eller visst, jag gillar vissa saker på mej själv, men långt i från allt.


hur får du ditt hår så blont?
fägat det med ljusaste hårfägen som finns , sen har jag använt silvershampoo också. Mitt hår är väldigt lätt att färga och bli den färgen man vill ha så jag har alltid lätt att skifta mella brunt och blondt som jag närsta alltid gör. brunt på vintern och blondt på sommarn.

vad tycker du om kissie,dessie,paow och amandavardet?

kissie:
har en bra blogg och förtjänar helt klart att vara ettan på topplistan.

dessie: tycket inte om henne alls för ett tag sen men börjar tycka bättre om henne nu , kan ha med att göra att hon inte längre skriver långa texter om hur snyg hon är. för det intresserar mej inte alls.

Paow: söt tjej med en skön attityd! hennes blogg är vell okej , lite taskig update kanske.

Amandavardet: haha , vad ska man säga? jag tycer hennes blogg är ett skämt , eller inte bloggen kanske , men videoinläggen. jag förstår självklart att tjejen inte beter sej så i verkligheten , men hallå?


så , nu är jag äntligen klart ! jag ska trycka på tvn nu sen ska jag lägga mej , måste upp i tid imorgn för ska gå mot skolan lite tidigare imorgon för jessica har en liten kris ;)

2 kommentarer
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? :)

MVH Jennie

2009-09-24 @ 08:56:35
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/
Postat av: nils

Missa inte den nya bloggstjärnan.. Skriver om allt från bloggkändisar till en härlig vardag..



Kika in och följ ...



wwww.radiopojken.se

2009-09-28 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0