Hissen går inte alltid enda upp...

satt nyss och tänkte " fyfan vad tråkigt jag har , vad i helvete kan jag göra!!??" som kom den smarta sidan fram lite , blogga? ja varför inte. har ju bloggat tidigare, men tröttnar så fort jag har annat att göra. så vi får se hur länge jag orkar hålla på denna gång.


som sagt , sitter hemma i min lilla ( och då menar jag lilla) lägenhet och klickar på uppdatera på facebook 2 ggr i minuten. tröttnade nu när jag läst varenda inlägg mina vänner gjort ca 4 ggr.


jaja, nog om hur tråkigt jag har. Lite roligare var det tidigare idag iaf, eller roligt och roligt...

Skulle åka upp med hissen i skolan då bella bestämmer sej för att trycka på nödstopp då hon ville vara så där snäll o gullig och åka ner och hämta våran lärare som inte hann in i hissen. dock är hissen ingen att lita på så  den bestämmde sej helt enkelt att stanna mitt mellan två våningar. och där fick vi sitta i en halvtimme innan nån kom och räddade oss. dramatisk dag , så nu är det Bella som kommer få hem räkningar från min terapi efter detta ! Ibland undrar jag hur tjejen lyckas jämt! men det har ju en charm de också ! :)


1 kommentarer
Postat av: Bella

hahahha hissen går inte ända upp, dör av skratt!!

2010-08-28 @ 13:22:54
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0