dagens curling bilder!

nu ska jag ta och sova , är jätte trött och njuter av att jag vet att jag kan sova hur länge jag vill! ska ta på ett avsnitt av melrose place och sen blir det natti natti. Har börjat följt den serien och den är verkligen grymt bra! det blir många serier att hålla koll på nu , 90210 , one three hill , gossip girl , glee , greek och nu melrose place också. de e mina absolut favorit serier , så det kan jag tipsa om och ni inte sett nån av dom.


sötnosar =)

jessica jag sara och bella!
vi hade curling iskolan idag föresten , det var faktiskt ganska kul :P, men helvete vad svårt det är , det ser då betydligt lättare ut än vad det är. och dagens vurpa får jessica stå för, hon ramla så hårt att hjälmen sprack! Självklart stog jag och skratta , så nu blir det dålig karma för min del framöver...

hörs imorgon !

1 kommentarer
Postat av: Anonym

är det där bellablogg?

2010-01-16 @ 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0