JAG LEVER!

pratade med josse för en stund sen och hon berättade att tex. min lilla mändi hade gäsbloggat och varit lite orolig. så jag tänkte bara meddela att jag lever! jag har inte lyt datorn på 2 dagar, andledningen tänker jag inte skriva ut här , det är alledes för personligt.

iaf så har jag vart med josse dom senaste dagarna, det har verkligen varit skönt med hennes sällskap, hon kan få mej att glömma allt som gör ont och sånt som får en att må dåligt.

Nu är det bara 3 dagar kvar på lovet och jag känner att det är på tok för tidigt efter alla som hänt senaste veckan , vill bara krypa ner i sängen och gömma mej. nej nu ska jag inte låta depprimerad. och för alla er som ringt/smsat och inte fått nått svar så är det pågrund av att jag inte velat prata med något under dom 2 senaste dagarna. så sorry för det.

4 kommentarer
Postat av: Gabriella

Känner likadant gumman min!! Det har varit skönt att bara vara familjen och haft film-mys-pys och råom varann. Men nu får vi kanske rycka upp oss lite! =) Älskar dig!!

Kram Mamma

2010-01-03 @ 20:53:51
Postat av: Josse

Gumman, Jag älskar dig! du är min BÄSTA VÄN! <3

2010-01-03 @ 21:10:34
Postat av: mändi

okej, jag förstår. Nästa gång vill jag gärna att du varnar mig. Så du slipper ge din kära vän en hjärtattack! nej men ring mig när du känner för det. jag pratar gärna. love

2010-01-03 @ 23:05:34
URL: http://sveedin.blogg.se/
Postat av: Pappzen

Man har sina up´s and down´s min älskade dotter men nu ska vi ta tag och göra nåt positivt av detta.Du vet att du har dina föräldrar och dina vänner som stöttar dej i vått & torrt och jag vet att efter vårt samtal i går(4/1-10) så fixar vi det här.



Love u so much

Kramiz Pappzen

2010-01-05 @ 09:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0