lördags mys!

sitter i soffan hemma hos mami nu och myser lite =) dock kollar dom på en film som jag inte är så jätte intresserad av. men man måste ju offra sej ibland =)

hela denna dagen har jag spenderat på kupolen , eller iaf mellan halv 11 och fyra. Stog ju som sagt med mitt företag där =) det gick bättre än förväntat så vi alla var jätte nöjda.

den här helgen kommer vara alkoholfri , som dom senaste 2 veckorna. det är faktiskt skönt att vakna upp på morgonen och inte känna sej råbakis. Dock kan jag inte säga att jag inte är avis på jessica bella och mändi som ska på 18 årsfest. men jag håller mej i skinnet medas dom vaknar upp imorgon och mår skit :P , utom bella då som är stark nog att avstå från akohol! =)

snodde lite bilder av mändi från igår när vi hade hand om idrottslektionen.

jag och bellis =)

jag och mändi =)


haha

klassen =)

julia in action =P

2 kommentarer
Postat av: malin

sv: tack så jätte mycket :)

2010-01-24 @ 10:47:00
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/
Postat av: evelina

Sv; hihi tack sötnos :D

2010-01-25 @ 17:00:57
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0