myskväll med jessica !

Har inte blivit någon uppdatering fören nu , har inte varit på toppen humör precis.

Kvällen har jag spenderat med min lilla solstråle jessica och en flaska vin=) har haft jätte mysigt och min fredagskväll kunde inte sluta bättre , sitter här med ett leende på läpparna och det är tack vare jessica. Hon gör mej otroligt glad , hur ledsen eller arg jag kan vara. tack för att du finns där för mej hjärtat!  




vi kom även fram till att jessica ska förbli blond ... haha

vi gjorde en liten rolig video också , ska slänga upp den på bloggen imorgon ! :P
nu ska jag gå och sova , är jätte trött efter dagens händelser. Ska desutom upp tidigt imorgon för att ta mej till kupolen med vårat UF företag.

på tala om UF företag, vill ni checka in vad det är vi gör så gå in på http://thebagforyou.blogg.se/

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0