nu funkar mitt internet !

internet har inte funkat på hela veckan eftersom att jag är så smart att jag glömmer vad jag har för PIN kod till mitt mobila bredband. men nu har jag fått in PUK koden eftersom jag slog in pin koden för många gånger. bla bla bla..

iaf , så har varit hemma dom två senaste dagarn och varit sjuk , även om jag känner mej långt ifrån frisk ska jag släpa mej till skolan imorgon. Jag har två prov jag ska göra och en massa jobb med vårat företag. På lördag ska vi stå på kopolen från 11.00 - 16.00 för att sälja och marknadsföra företaget.

föresten, vet ni va? jag håller på att sluta röka , och otroligt nog går det bra ! kan dock inte säga att jag lagt av helt än.. började med att "sluta" i mådags och har rökt ungefär 4 cigg sen dess. är riktigt stolt över mej själv , även om jag inte slutat helt. Att gå från ett packet om dagen till en cigg om dagen tycker jag är ett väldigt stort steg. 

dax att sova nu , nattinatti! 

1 kommentarer
Postat av: Gabriella

Det är ju helt suveränt, gumman!! =) =) Kämpa på nu med rökningen!! Jag är dunder stolt över dig!! Bamse kram på dig.



Från Mamsen!

2010-01-21 @ 13:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0