lite action utanför lägenheten!

här sitter jag kl 02:15 och de är action här utanför pappas lägenhet. Satt och kollade på en film och sen såg jag nått blått ljus vid fönstret så gick och kollade vad som stog på och då var det polisen som var utanför och lyste med sina ficklampor upp mot fönstret , blev lite skraj först eftersom dom stog och lyste upp mot mitt fönster :P

sen efter typ 10 min gick jag til fönstret och kollade igen och då hade dom precis gripit en tant. dom stog typ och klämde in henne i bilen och hon kämpade emot. haha , man undrar ju vad hon hade gjort :P jag börjar bli lite som dom där tanterna och gubbarna som ständigt står och glor i fönstret. haha.

nej nu är det långt ifrån bedtime! natti natti!

1 kommentarer
Postat av: jenna

haha man man blir ju lite nyfiken

2010-03-13 @ 14:23:26
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0